Het is nu echt de laatste dag!

31 augustus 2014 - Verona, Italië

's Morgens is het tijd wat cultuur in ons leven te brengen en daar is Verona bij uitstek geschikt voor! De stad wordt omringt door oude vestigingsmuren waar de snelstromende rivier onderdoor stroomt. Het zonnetje schijnt gelukkig ook volop zodat we naast de prachtige beelden ook de warmte voelen die de omgeving uitstraalt.

De mensen zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam en het voelt als een hecht dorp, ondanks al de toeristen die deze stad bezoeken.

uitzicht Prachtig uitzicht over de snelstromende rivier
huizen Rechts daarvan oude huizen met prachtige daken
daken Het fort met verdedigings- muur

oud kasteel Ook een kasteel ontbreekt niet ...detail

Na al dit cultuur geweld beginnen onze magen te knorren en vinden we een super romantisch restaurantje met een prachtige binnentuin. Het eten ( en de wijn...) waren bijzonder lekker. Nog maar even van genieten....

Idyllisch restaurantje mmmmnog even niet denken aan shakes

Geen siësta voor ons maar shoppen! Marianne was het lopen op slippers helemaal zat, dus er moesten hakken gescoord worden....

hakken   Zeg nou zelf,  het ziet er op hakken toch beter uit....