De terug reis begint....

27 augustus 2014 - Bangkok International Airport, Thailand

's Morgens staat het busje klaar waarmee we weer naar de pier worden gebracht, een ritje van 45 minuten.

" s morgens vroeg weer op pad voor de laatste ronde...We zijn er klaar voorEerst een stukje rijden naar de pier

Daar wachten we op de snelle catamaran boot die ons naar de luchthaven brengt voor de vlucht naar Bangkok.

We vertrekken met de boot om 12.00 uurDaar is de boot al bijnaEen super snelle deze keer

en groot...

De luchthaven is super grappig. Net een grote tuin met winkeltjes en  kleine open wagentjes die de mensen naar hun vliegtuig brengt. Heel easy en in een prachtige omgeving. Helemaal niet het luchthaven gevoel....

De luchthaven lijkt meer op een grote tuin met winkeltjesmet een open karretje naar het vliegtuigLeuk toch?

Het vliegtuig staat klaar voor de trip naar Bangkok

We vliegen in ruim een uur naar Bangkok alwaar we een hotel gebokt hebben om nog even uit te rusten voor we met de nachtvlucht naar Nederland vertrekken.

Het hotel ligt aan de rand van Bangkok en heeft een prachtig buiten zwembad op de 10e verdieping. Vanaf het zwembad kijk je over de stad uit. Een geweldig uitzicht!

's avonds even bijkomen in het hotel in BangkokEen zwembad op de 10e etageHeel sfeervol

Nog even een frisse duikUitzicht over BangkokZo trots op Sterre!

Proost!Ons engeltje.....

Na de verfrissende duik dineren we in een Japans restaurant. Zelden hebben we zulke heerlijke sushi's gegeten. Zelfs Sterre vond het lekker!

De servetten waren als een soort orgami gevouwen en voor ons de uitdaging om het na te doen. Is niet helemaal gelukt....

shushiservet vouwenservet

sterre directeur

Sterre is na het eten nog even gaan slapen maar om 23.00 uur vertrokken we dan toch echt naar de luchthaven van Bangkok.

bankokluchthavenwachtenvliegtuig terug

Nederland we komen eraan!!