Erawan Waterfall

9 augustus 2014 - Khwae Noi, Thailand

Na het ontbijt om 8.30 op de boot gestapt op weg naar Erawan Waterfall. Vanaf de boot nog ruim 2 uur rijden voor we er waren. gelukkig reizen we met een familie met 3 dochters in Sterre haar leeftijd zodat zij zich prima vermaakte ( en wij dus ook ).

De watervallen hebben 7 nivo's. De kinderen zijn tot nivo 5 geklommen, een hele toer! Daar konden ze lekker in het water spelen, zwemmen durfde ze niet meer omdat de vissen wat al te gulzig aan hun tenen knabbelden....

watervallenMarianne en Gert-Jan zijn naar nivo 7 geklommen, en dat was echt de moeite waard! Het water was er heel zacht bauw en kraak helder. Zo mooi!

watervallen watervallen
Om 12.30 waren we weer beneden en hebben daar heerlijk geluncht.
stiekem biertje Alcohol was hier verboden maar dat werd opgelost in een milkshake beker.
Na de lunch weer in de auto op weg naar het museum over de Burma spoorlijn. Erg indrukwekkend wat daar allemaal gebeurd is.

Rond 17.00 uur arriveerden we in ons Resort wat echt super mooi is. Zo simpel onze huisjes op de River Kwai rivier zo luxe is dit resort. De kinderen hebben de rest van de middag gezwommen en wij zaten op ons balkonnetje met een lekker glaasje wijn!

Nu lekker slapen en morgen weer op pad!

1. Krista:
    10 augustus 2014
    Hoi allemaal, wat leuk om al die verhalen te lezen en met de leuke foto's! Het is goed te zien en te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben! Ik kijk uit naar de volgende verhalen en foto's! Veel plezier.

Xx krista
  2. Kerstin:
    11 augustus 2014
    Wat mooi allemaal. En wat leuk om jullie zo te volgen, lijkt net of we zelf ook een beetje deel nemen.
    Sterre is een dappere dame.
    Mooie foto's.
    Xx