De olifanten tour en de riverkwai

8 augustus 2014 - Samut Songkhram, Thailand

olifantenrit

Niet gepland, zijn we naar een olifanten farm  gegaan, waar de kinderen een ritje konden maken op de rug van een olifant.

olifantenrit02 Sterre haar debuut op een olifant, Stoer nietwaar? olifantenrit03een schitterend gezicht met z'n tweetjes samen sterk effe geduld...bijna weer terugtetteretetWe dachten dat dit het was maar daarna begon het pas echt...De olifanten gingen met de kinderen op hun rug de rivier in om gewassen te worden. het was echter inmiddels ook gaan hozen van de regen dus een dubbele douche!

Het badderen gaat gebeuren op weg naar de river kwai fluit fluiteen typische moeson buiEigenlijk vond iedereen het super spannend en ook een beetje eng.... Maar ze hielden vol en wij genoten van dit spektakel  vanaf de oever. Ondertussen konden we ook een kijkje nemen bij de andere olifanten. Helaas was dat niet alleen maar leuk. Ze staan vast geketend en kunnen amper bewegen. Als we dit van te voren hadden geweten waren we niet gegaan, maar we zijn er nu eenmaal en  zien hoe de kinderen ervan genieten. Toe maar dan....

het begint te hozenprachtig gezichtSuper stoer wat Sterre durfteffe overstappen Onze heldinen het regende maar door doorgaan
Niet schoon genoegOh nee we gaan nog een keer.bijna weer terug
effe doorstappenSuper schoon maar wel nat op de terugweglief kikkertje stond ook te kijken

Wat een belevenis!

De volgende bestemming River Kwai Jungle raft, waar we gaan overnachten.

aankomst in het River Kwai Jungle Rafts

Daar aangekomen is Sterre gaan zwemmen in de snel stromende rivier. Spannend!

sterre loopt terug om zich te laten afdrijven in de riviersamen met andere Nederlandse meidenreddingvest verplicht riverkwai zwemmen riverkwai zwemmen

afgedreven en weer terug voor een volgend rondjeoeps door de bananenbladeren gezakt.

eten met petroleumlicht01

Er is daar geen elektriciteit, dus 's avonds is alles verlicht met olie lampjes, hoe romantisch!

eten met petroleumlicht02Na het eten op tijd gaan slapen onder onze klamboes. Gelukkig daardoor weinig muggenbeten ( alleen Marianne :-))  )

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade