Vliegen van chang mai naar Bangkok

17 augustus 2014 - Ban Tai, Thailand

We wachten op de vlucht naar Bankok  Dit keer een binnenlandse vlucht met air asiaaankomst in Bangkok

Bij aankomst op de luchthaven van Bangkok worden we  opgewacht door onze chauffeur.
Wel zo prettig om na de vlucht te worden opgehaald. In ca. 3 uur worden we naar een
kleinschalige en zeer sfeervolle accommodatie in Hua Hin gebracht. Een autorit van ruim twee uur naar Don Muangvoor ons hotelhuppelend naar het zwembad
Het hotel, bestaande uit huisjes in Thaise stijl en met zwembad, ligt aan de kust.

moeder en dochter in het zwembad
 Het strand is hier heel klein vanwege het getij. het beloofde strandje bleek wel erg smal te zijn

dus tijd voor een beautyshot  Tijd voor een beauty-shot.....

' s Avonds naar een grote shopping mall om een nieuwe bikini voor Sterre te zoeken.

een gigantische shopping mall  eindelijk een bikini gevonden dus een mac ijsje, sterre's favouriet

dit is 'm dan

Gelijk de nieuwe bikini getest.... en een zelfportret gemaakt onder water.

zelfportret onder water  ook effe een duikoeps, sterre is in de buurrt